Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení – Bc. Patrik Dillinger
Bc. Patrik Dillinger
Diplomová práce
Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení
Application of stakeholder analysis in strategic management
Abstract:
The main target of diploma thesis „Application of stakeholder analysis in strategic management“ is to analyze current strategy of chosen company perform stakeholder analysis and review its benefits for strategy. In theoretical part there are explained elementary definitions of stakeholder analysis. In practical part are theoretical knowledge applied on specific company Agroad s.r.o. After introduction …víceAbstract:
Cílem diplomové práce „Využití stakeholderské analýzy ve strategickém řízení“ je analyzovat stávající strategii podniku, provést stakeholderskou analýzu podniku a posoudit její přínosy pro strategii. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se strategického řízení a jeho propojení se stakeholderským přístupem a základní pojmy stakeholderské analýzy. V praktické části jsou teoretické …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uudai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Cenek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Jan Ševčík -
Stakeholderská analýza podniku
Peter Huray -
Stakeholderská analýza podniku
Pavol Gábryš -
Stakeholderská analýza vybraného podniku
Lenka Krejčířová -
Analýza stakeholderů v rámci strategické analýzy podniku
Jana Lauermannová -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Strategie rozvoje firmy
Vojtěch Maar