Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims – Bc. Karolína Sobotková
Bc. Karolína Sobotková
Master's thesis
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims
Business plan in gastronomy section - case study Motorest Wims
Abstract:
Cílem práce je vypracovat reálný podnikatelský záměr na provozování bistra po jeho částečné rekonstrukci ve Studenci u Náměště nad Oslavou v Kraji Vysočina. Navrhovaný podnikatelský záměr bude v budoucnu použit pro reálné provozování bistra. Podnikatelský záměr vychází ze skutečnosti, že v dané lokalitě se zařízení tohoto typu nevyskytuje, respektive existuje pouze jedno se specializací na pokrmy vyrobené …moreAbstract:
The aim is to develop real business plan to operate bistro after its partial reconstruction in Studenec, close to city Náměšť nad Oslavou, Vysočina Region. Proposed business plan will be used for real operation of bistro in near future. The business plan is based on the fact that there is no facility of this type in this lokality or there is only one specializing in dishes made from venison. The author …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14338/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková -
Ojedinělý gastronomický koncept
Klára Marešová -
Vytvoření gastronomického konceptu „Food Truck“
Tereza Šašková -
Ojedinělý gastronomický koncept
Jaroslava Gopaul -
Využití franchisingu při zavádění nového gastronomického konceptu
Karel Řezníček -
Návrh gastronomického konceptu v Praze
Iva Burgetová -
Gastronomický koncept zaměřený na rozšíření nabídky služeb.
Petr Müller -
Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci
Martina Rájková