Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu – Bc. Karel ŠIMEK
Bc. Karel ŠIMEK
Master's thesis
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Start-up Marketing Mix in Relation to Life-Cycle Stage
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po marketing. Práce se zaměřuje především na definici start-upového prostředí. Hlavním cílem je analyzovat vývoj vybraného start-upu Adventurer Solutions s.r.o. v prvních fázích životního …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the start-up life cycle and marketing mix for a chosen start-up. Outlines what is needed for its management and what are the possibilities of a beginning start-up from product development to marketing. The thesis focuses mainly on the definition of the start-up environment. The main objective is to analyze the development of the chosen start-up Adventurer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMEK, Karel. \textit{Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/uag04r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMEK, Karel. Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketing Concept in a Start-Up Company
Nijat Akbarov -
Growth Hacking marketing ve Start-up projektech
Pavel Sedláček -
Marketing strategy for a start-up in the Green Architecture
Elizaveta Chepurnaia -
Návrh marketingové strategie pro vybraný start-up
Sarah Al Kirbiová -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan -
Využití nástrojů social media marketingu pro start-up Glasino.cz
Tomáš Pejša
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses uag04r uag04r/2
19/4/2021