Žáci s poruchami chování ve školním prostředí – Bc. Petra BOHÁČOVÁ
Bc. Petra BOHÁČOVÁ
Diplomová práce
Žáci s poruchami chování ve školním prostředí
Students with behavioral disorders in the school environment
Anotace:
Práce se zabývá poruchymi chování, jejich příčinami, faktory ovlivňující vznik poruchy chování, Dále se práce zabývá klasifikací poruch chování, vliv žáků s poruchami chování na třídní klima a vzděláváací proces. Možnosti prevence a intervence u žáků s poruchami chování.Abstract:
This thesis deals with behavioral disorders, their causes, factors influencing the onset of behavioral disorders. Furthermore, the thesis deals with the classification of behavioral disorders, the influence of pupils with behavioral disorders on the classroom climate and the educational process. Possibilities of prevention and intervention in pupils with behavioral disorders.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Michal Růžička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOHÁČOVÁ, Petra. Žáci s poruchami chování ve školním prostředí. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování u žáků s poruchou autistického spektra
Lucie Nováková -
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a jejich význam v procesu intervence negativních projevu chování u dětí
Jana MACKOVÁ -
Pedagogická intervence při řešení problémového chování žáků
Kateřina LEDVINKOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva