Marketing na sociálních sítích – Bc. Michaela Rybková
Bc. Michaela Rybková
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace na sociálních sítích, zejména pak na influencer marketing a právo a etiku v této oblasti. Jejím cílem je zhodnotit chování uživatelů na sociálních sítích, které firmy bez zkušeností s marketingovou komunikací v online prostředí budou moci aplikovat při svém rozhodování v rámci svých marketingových strategií, zejména v oblasti influencer …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the issue of marketing communication on social networks, especially on influencer marketing and law and ethics in this area. Its objective is to evaluate the behavior of users on social networks, which companies without experience with online marketing communication will be able to apply in their decision-making in their marketing strategies, especially in influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Místo a úloha etiky v práci a rozhodování manažerů v organizacích státní správy a samosprávy
Štěpánka Pitlounová -
Dlouhodobá zdravotně sociální péče v domácím prostředí jako veřejný zájem a pilíř péče o seniory v České republice
Jana Roubalová -
Komunikace a etika v profesi Policie České republiky
Štěpán Liska -
Morálka a etika v prózách Varlama Šalamova
Patrik Orth -
Etika půdy v díle A. Leopolda a J. B. Callicotta
Irena Loudová -
Etika v podnikání a její uplatňování v oblasti hotelnictví
Andrea Bušeková -
Předškolní vzdělávání v ČR: porovnání vzdělávacích přístupů v MŠ Radost a v Církevní MŠ v Přerově
Kateřina SMOLKOVÁ -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva