Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s. – Daniel MESÁROŠ
Daniel MESÁROŠ
Bachelor's thesis
Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.
Innovation of the marketing mix at the Mercedes Milan Král Company
Abstract:
Základem práce je inovace marketingového mixu vybraného podniku, který se specializuje na prodej a servis automobilů. Společnost se jmenuje Mercedes-Benz Milan Král a. s. a je oficiálním autorizovaným prodejcem a servisním oddělením značky Mercedes-Benz. V první části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovými nástroji a inovacemi, které jsou použity v praktické části. Po teoretické …moreAbstract:
The basics of thesis is innovation of marketing mix of the selected subject, which specializes in car sales and sevice. The company is called Mercedes-Benz Milan Král a. s. and its official authorized dealer of a brand Mercedes-Benz. The first part explaining the basic terms related to the marketing mix or an ino-vations that are used in the practical part. The theoretical part was followed by a practi …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MESÁROŠ, Daniel. \textit{Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/uaq5rk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MESÁROŠ, Daniel. Inovace marketingového mixu společnosti Mercedes Milan Král a. s.. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
Michaela Musilová -
Teritoriální segmentace potenciálu plnících stanic CNG ve vybraném regionu
Marek Tkaczik -
Segmentace zákazníků společnosti Nej.cz s.r.o.
Michael Čermák -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights