Umělecká tvorba prezentovaná na YouTube a její tvůrci – Bc. Eliška Kadlecová Breburdová
Bc. Eliška Kadlecová Breburdová
Diplomová práce
Umělecká tvorba prezentovaná na YouTube a její tvůrci
Artists and their work presented on Youtube and i
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá vztahem mezi fyzickým vystavováním uměleckých děl a jejich případnou prezentací v digitálním prostředí. Tento zájem byl soustředěn okolo skupiny autorů, kteří vytvářejí video obsah na stránkách YouTube, mimo jiné zachycující proces tvorby uměleckého díla. Skupina respondentů tvořená lidmi z profesionálního i amatérského prostředí reflektuje situaci umělecké virtuální …víceAbstract:
The master's thesis deals with the relationship between the physical display of art works and its possible presentation in the digital environment. It focuses on the group of authors who create video content on YouTube, which partly contains capturing the process of making an art work. A group of respondents consist of people from a professional and amateur environment reflects the situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xyxgu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Alena Pomajzlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Pro-ana blogy jako virtuální komunita s akcentem k tématu mentální anorexie
Petra Černá -
Virtuální hráčské komunity: případová studie komunity hry Minecraft
Filip Šelong -
Jak komunita Cukrfree ovlivňuje své členy ve spotřebním chování
Claudie Endtová -
Virtuální světy a vnímání uživatelů virtuální komunity
Martina Čepičková -
MMORPG a virtuální komunity
Vlasta Semotamová -
Virtuální světy/komunity jako experimentální laboratoře ekonomie
Firaz Muinov -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova