Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu – Jana Bouberlová
Jana Bouberlová
Master's thesis
Porovnání marketingové strategie značky Nespresso na francouzském a českém trhu
Comparison of marketing strategy of brand Nespresso on French and Czech market
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma ?Porovnání marketingové strategie firmy Nespresso na francouzském a na českém trhu? je zejména analýza marketingové strategie a její použití na francouzském a českém trhu.. Analyzovány jsou specifika konceptu Nespresso, rozhodnutí brand managementu o značce a detailně je popsán historický vývoj značky. Práce rozebírá klíčové faktory úspěchu značky Nespresso na francouzském …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6105
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2008
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Diana ¨Mašlarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu