Mgr. Tereza BÁRTOVÁ
Diplomová práce
Jazyk reklamy
The Language of Advertising
Abstract:
This diploma thesis analyses the linguistic principles in press advertisements of two lan-guages {--} English and German and shows the current solution of the press ads as a part of marketing communications. The diploma thesis is based on the survey of press ads mainly in newspapers and magazines. The chapters include a specific linguistic feature that is elaboraed based on the bibliography and further …víceAbstract:
Tato diplomová práce analyzuje lingvistické principy v tištěné reklamě dvou jazyků {--} an-gličtiny a němčiny a poukázat na dosavadní stav řešení reklamních textů jako součásti marketingových komunikací. Práce je založena na průzkumu reklamních textů především v novinách a časopisech. Kapitoly obsahují určitý lingvistický jev, který je zpracován na zák-ladě prostudované bibliografie a následně rozebrán …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Tereza. Jazyk reklamy. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Martin PAVLEČKA -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Monika MINÁRECHOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková