Mgr. Tereza BÁRTOVÁ
Master's thesis
Jazyk reklamy
The Language of Advertising
Abstract:
This diploma thesis analyses the linguistic principles in press advertisements of two lan-guages {--} English and German and shows the current solution of the press ads as a part of marketing communications. The diploma thesis is based on the survey of press ads mainly in newspapers and magazines. The chapters include a specific linguistic feature that is elaboraed based on the bibliography and further …moreAbstract:
Tato diplomová práce analyzuje lingvistické principy v tištěné reklamě dvou jazyků {--} an-gličtiny a němčiny a poukázat na dosavadní stav řešení reklamních textů jako součásti marketingových komunikací. Práce je založena na průzkumu reklamních textů především v novinách a časopisech. Kapitoly obsahují určitý lingvistický jev, který je zpracován na zák-ladě prostudované bibliografie a následně rozebrán …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4925
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁRTOVÁ, Tereza. Jazyk reklamy. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Kristýna ZVĚŘINOVÁ -
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Martin PAVLEČKA -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Monika MINÁRECHOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Charakteristika cílových skupin a analýza komerční a nekomerční reklamní kampaně
Sandra Špalková