Analýza prostředků podnikové komunikace – Ramiliia Safarova
Ramiliia Safarova
Diplomová práce
Analýza prostředků podnikové komunikace
Analysis of means of business communication
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu prostředků podnikové komunikace ve vybrané společnosti. Cílem této práce je zlepšení efektivity interní komunikace návrhem vhodných změn. K dosažení tohoto cíle byla analyzována současná situace, identifikovány nedostatky a zjištěny názory zaměstnanců prostřednictvím osobních rozhovorů a dotazníkového šetření. Vyhodnocení výsledků odhalilo, že zpětná vazba od …víceAbstract:
The thesis focuses on analyzing the means of corporate communication within a selected company. The aim of this work is to improve the efficiency of internal communication by proposing suitable changes. To achieve this goal, the current situation was analyzed, deficiencies were identified, and opinions of the employees were gathered through personal interviews and a questionnaire survey. The evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2024
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Jakub Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91002
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Design of a database of technical means used for transportation, handling and planting of woody vegetation elements
Vlasta Nedbálková -
Teaching Soft Skills: Small Talk in Business Communication (Course Design)
Martin Vokoun -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
Time Perception across Cultures and Its Impact on Intercultural Business Communication
Tatiana Vajzerová -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication
Aiym Ten