Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi – Bc. Arailym Zhumashova
Bc. Arailym Zhumashova
Bakalářská práce
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
The management of the brand and the subsequent communication strategy in business practice
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tématu osobní značky. V práci bylo poukázáno na to, že osobní značka již není jenom součástí života politiků či mediálních osobností, avšak se jedná i o součást běžného života firmy. Cílem dané bakalářské práce je na základě zhodnocení teoretických poznatků a vlastně uskutečněného průzkumu navrhnout zvolenému podniku kroky ke zlepšení jeho situace na současném trhu. V první …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the theme of personal brand. The thesis pointed out that a personal brand is no longer just a part of the life of politicians or media personalities, but it is also a part of the daily life of the company. The aim of this bachelor thesis is to suggest steps to improve the current market situation on the basis of the theoretical knowledge and the actual survey. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lbjq6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: DBA Oldřich Dutý, MSc
- Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Brůnová Brůnová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková