Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi – Bc. Arailym Zhumashova
Bc. Arailym Zhumashova
Bachelor's thesis
Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi
The management of the brand and the subsequent communication strategy in business practice
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu osobní značky. V práci bylo poukázáno na to, že osobní značka již není jenom součástí života politiků či mediálních osobností, avšak se jedná i o součást běžného života firmy. Cílem dané bakalářské práce je na základě zhodnocení teoretických poznatků a vlastně uskutečněného průzkumu navrhnout zvolenému podniku kroky ke zlepšení jeho situace na současném trhu. V první …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to the theme of personal brand. The thesis pointed out that a personal brand is no longer just a part of the life of politicians or media personalities, but it is also a part of the daily life of the company. The aim of this bachelor thesis is to suggest steps to improve the current market situation on the basis of the theoretical knowledge and the actual survey. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lbjq6/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: DBA Oldřich Dutý, MSc
- Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Brůnová Brůnová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Jindřich Slunéčko -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková