Bc. Arailym Zhumashova

Bachelor's thesis

Řízení značky a následná komunikační strategie v podnikové praxi

The management of the brand and the subsequent communication strategy in business practice
Abstract:
Bakalářská práce je věnována tématu osobní značky. V práci bylo poukázáno na to, že osobní značka již není jenom součástí života politiků či mediálních osobností, avšak se jedná i o součást běžného života firmy. Cílem dané bakalářské práce je na základě zhodnocení teoretických poznatků a vlastně uskutečněného průzkumu navrhnout zvolenému podniku kroky ke zlepšení jeho situace na současném trhu. V první …more
Abstract:
The bachelor thesis is devoted to the theme of personal brand. The thesis pointed out that a personal brand is no longer just a part of the life of politicians or media personalities, but it is also a part of the daily life of the company. The aim of this bachelor thesis is to suggest steps to improve the current market situation on the basis of the theoretical knowledge and the actual survey. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2019
  • Supervisor: DBA Oldřich Dutý, MSc
  • Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní