Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek – Bc. Jana Míšková
Bc. Jana Míšková
Master's thesis
Praha versus Vídeň - marketing velkých uměleckých sbírek
Prague versus Vienna - art institutions from a marketing point of view
Anotácia:
Práce se zaobírá marketingem velkým uměleckých institucí a jeho reálným využitím ve vybraných organizacích. Východiskem práce je marketingový mix 4P, jehož využití je popsáno na příkladech Národní galerie v Praze a galerie Albertina ve Vídni. Konkrétně se práce zaměřuje na produkt, cenu, distribuci a propagaci. Tyto dvě vybrané galerie jsou posléze srovnávány z hlediska reálného využití potenciálů …viacAbstract:
The thesis deals with the marketing strategies of art institutions and its use in selected organizations. The starting point of the thesis is the marketing mix 4P, which is applied to the examples of the National Gallery in Prague and the Albertina Gallery in Vienna. Specifically, the thesis focuses on the parameters of product, price, place and promotion. The two selected galleries are then compared …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jre8w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedúci: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání Národní galerie v Praze s Oblastní galerií v Liberci v 50. a 60. letech 20. století
Kateřina FUCSIKOVÁ -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková -
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
Monika Sedláková -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Cesty soukromého sběratelství moderního umění v českých zemích v letech 1948 – 1965
Marcela Chmelařová -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Vybrané doprovodné programy Národní galerie v Praze ve Veletržním paláci pro základní školy
Darina Hlinková