MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ – Yiying GUO
Yiying GUO
Doctoral thesis
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
LUXURY BRAND MARKETING: CONSEQUENCE OF CHINESE CONSUMER BEHAVIOR
Abstract:
Hrubý domácí produkt (HDP) Číny se stal v roce 2012 druhým nejvyšším na světě. Čínský trh s luxusními značkami se rychle rozvíjí a představuje tak velký potenciál. Hlavním cílem doktorské dizertační práce je vytvoření nového modelu realizovatelného v marketingových postupech evropských podniků, které produkují luxusní značky se zaměřením na čínský trh. Výzkum spočíval ve zpracování komplexní analýzy …moreAbstract:
China's GDP became the second highest in the world in 2012. Chinese luxury brand market is developing rapidly, which sees great potential. The main objective of doctoral thesis is to create a new model for providing guidance in marketing practices for European luxury brands enterprises which focus on Chinese market. The research does a comprehensive analysis on a series of real behavior of Chinese …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Accessible from:: 30. 6. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 25. 9. 2014
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GUO, Yiying. \textit{MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ucfrzr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GUO, Yiying. MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Martin Kopl -
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Jakub Jakoubek -
Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu
Klára Janečková -
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Jáchymovský Jáchymovský -
Faktory ovlivňující prostorovou strukturu ve složení rostlinných společenstev
Markéta Chudomelová