MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ – Yiying GUO
Yiying GUO
Disertační práce
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
LUXURY BRAND MARKETING: CONSEQUENCE OF CHINESE CONSUMER BEHAVIOR
Abstract:
Hrubý domácí produkt (HDP) Číny se stal v roce 2012 druhým nejvyšším na světě. Čínský trh s luxusními značkami se rychle rozvíjí a představuje tak velký potenciál. Hlavním cílem doktorské dizertační práce je vytvoření nového modelu realizovatelného v marketingových postupech evropských podniků, které produkují luxusní značky se zaměřením na čínský trh. Výzkum spočíval ve zpracování komplexní analýzy …víceAbstract:
China's GDP became the second highest in the world in 2012. Chinese luxury brand market is developing rapidly, which sees great potential. The main objective of doctoral thesis is to create a new model for providing guidance in marketing practices for European luxury brands enterprises which focus on Chinese market. The research does a comprehensive analysis on a series of real behavior of Chinese …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zveřejnit od: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2014
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GUO, Yiying. MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ. Zlín, 2014. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Martin Kopl -
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Jakub Jakoubek -
Návrh marketingové strategie pro podnik v cestovním ruchu
Klára Janečková -
Příčiny a následky úpadku cestovní kanceláře
Daria Ozhiganova -
Faktory ovlivňující postoje k potravinám u subkultury hipsterů v České republice
Jáchymovský Jáchymovský -
Faktory ovlivňující prostorovou strukturu ve složení rostlinných společenstev
Markéta Chudomelová