Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy – Mgr. Denisa Hudková
Mgr. Denisa Hudková
Master's thesis
Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy
Portfolio as a diagnostic tool in the first grade of Primary School
Anotácia:
Diplomová práce „Portfolio jako diagnostický nástroj v 1. ročníku základní školy“ pojednává o zavádění portfolia v prvním ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče při sledování jeho výsledků a pokroku. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu portfolia a práce s ním v jeho širším kontextu, zejména …viacAbstract:
The Master’s Thesis called „Portfolio as a diagnostic tool in the first grade of Primary School” deals with the implementation of the portfolio in the first grade which should be fully used as a common teacher’s diagnostic process and it should act as feedback for the pupil and the parents during the monitoring of the outcomes and progress. The theoretical part deals with the specification of the term …viacKľúčové slová
Primární vzdělávání kurikulum diagnostika výsledků vzdělávání klíčové kompetence výstupy vzdělávacích oborů školní hodnocení sebehodnocení žáka klasifikace portfolio akční výzkum. Primary education curriculum diagnostics of learning outcomes key competencies outputs of educational study fields school assessment children’s self-evaluation classification action research.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s674r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
The Usage of Arts and Crafts in English Language Teaching at Primary School
Martina Sigmundová -
Using Graphic Novels with Pupils at Upper Primary School
Tereza Vondráčková -
Using Storybooks in Primary EFL Classroom
Marta Pasková -
Diagnostika školní zralosti pomocí nástroje iSophi
Marie Juroszová -
Evaluace vzdělávacích výsledků žáků v oboru Výchova ke zdraví na Přerovsku
Monika PETŘÍKOVÁ -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Klíčové kompetence v domácím vzdělávání
Renata Kubiszová -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník