Otestování a technologické porovnání cloudových herních platforem – Eduard Růžička
Eduard Růžička
Diplomová práce
Otestování a technologické porovnání cloudových herních platforem
Testing and technological comparison of cloud gaming platforms
Anotace:
Tématem této diplomové práce jsou cloudové herní platformy a služby. Cílem práce je otestování a technologické porovnání služeb, které jsou v současné chvíli dostupné na území České republiky. Dále je cílem porovnat současný stav a výzvy cloudových herních služeb se stavem z minulosti a otestovat programy, které umožňují vzdálený přístup k vlastnímu zařízením s vysokým výpočetním výkonem za účelem …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is cloud gaming platforms and services. The aim of this work is testing and technological comparison of services that are currently available in the Czech Republic. Furthermore, the aim is to compare the current state and challenges of cloud gaming services with the state from the past and to test programs that allow remote access to user own devices with high computing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Radek Oliva
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83016
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Assessment of the Financial Position and Performance of a Choosen Company Operating in the Video Game Industry
Nuradil Zhaxylyk -
Management and Labour Organisation in the Video Game Industry - 'the Crunch'
Merey Tilepbergen -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra