Vyučování gramatiky- různé přístupy – Bc. Lenka ŠEBOVÁ
Bc. Lenka ŠEBOVÁ
Master's thesis
Vyučování gramatiky- různé přístupy
Teaching Grammar- different approaches
Abstract:
Diplomová práce se zabývá výukou gramatiky a různými přístupy k její výuce. První kapitola poskytuje teoretické pozadí diplomové práce. Zabývá se důležitou rolí gramatiky v osvojování si druhého jazyka, konkrétně ve výuce anglického jazyka. Také poskytuje definici gramatiky a různých přístupu k její výuce. Jsou zde prezentovány dva hlavní přístupy k výuce gramatiky, induktivní a deduktivní. Hlavním …viacAbstract:
The thesis deals with teaching grammar and different approaches how to teach it. The first chapter offers a theoretical background of the thesis. It deals with the important role of the grammar in the second language acquisition, namely in English language teaching. It also provides the definition of the grammar and different approaches to teaching it. Two main approaches to teaching grammar are presented …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠEBOVÁ, Lenka. Vyučování gramatiky- různé přístupy. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Kontrastivní přístup k prezentaci průběhového aspektu v učebnicích určeným studentům s českým jazykovým pozadím
Hana Chawner -
Reflexe politické a kulturní geografie Číny, Ruska a USA v českých učebnicích v kontextu dobové geopolitické reality
Barbara BAAROVÁ -
Evaluace výkladu učiva v učebnicích dějepisu pro ZŠ v kontextu výpovědí žáků a textové analýzy
Dušan Klapko -
Přístupy k základní syntaktické terminologii a typy cvičení v učebnicích českého a německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Roman Růžička -
Kánon velkých Čechů v učebnicích dějepisu od roku 1918 a způsoby formování historického vědomí mládeže v současnosti
Irena KAPUSTOVÁ -
Využití hodiny typu PPP a TTT ve vyučování gramatiky anglického jazyka na úrovni B1.
Michal Provazník -
Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ
Adéla Skalická -
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová