Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol – Bc. Petra Ficencová
Bc. Petra Ficencová
Master's thesis
Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol
Inclusion in education from the perspective of nursery teachers
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit názory pedagogů v mateřských školách na připravenost zavádění inkluzivního vzdělávání v současném českém předškolním vzdělávání. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je řešena problematika inkluzivního vzdělávání a pojmů, které s inkluzí souvisí. Objasněn je také pojem integrace a jsou vymezeni aktéři inkluzivního vzdělávání a je zpracován …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to find out the opinions of teachers in kindergartens on the readiness to introduce inclusive education in contemporary Czech preschool education. The work consists of theoretical and practical parts. The theoretical part addresses the issue of inclusive education and concepts related to inclusion. The concept of integration is also clarified and the actors of inclusive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ficencová, Petra. Inkluze ve vzdělávání z pohledu pedagogů mateřských škol. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Kompetence pedagogů ke vzdělávání žáků se SVP na základních školách
Romana TRŽILOVÁ