Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu – Bc. Vojtěch Goldmann
Bc. Vojtěch Goldmann
Diplomová práce
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Marketing communication of the Posthotel in Achenkirch
Anotace:
Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci Posthotelu v Achenkirchu. Cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace podniku Posthotel v Achenkirchu a na základě zjištění získaných v analytické části práce doporučit Posthotelu změny v marketingové komunikaci, vedoucí k vyšší efektivnosti marketingových výdajů v dalším období. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy jako …víceAbstract:
This master thesis deals with the marketing communication of Posthotel in Achenkirch. The aim of this work is to analyze the current state of marketing communication of Posthotel in Achenkirch and on the basis of findings obtained in the analytical part of the thesis to recommend changes in marketing communication of Posthotel that will lead to higher efficiency of marketing expenses in the next period …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ct1h7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOLDMANN, Vojtěch. \textit{Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/ud0npw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
Jan Masopust -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz