Marketing and Culture – B.Sc. Miros Mariwan Omer, BSc
B.Sc. Miros Mariwan Omer, BSc
Diplomová práce
Marketing and Culture
Abstract:
Transportation is one of the daily needs of individuals such as transporting humans and goods from one place to another. At the end of 19th century, vehicles were introduced by Karl Benz, and since then the use of cars has become so popular that it fit into the societal trends and norms. Nowadays, there are about 1.5 billion cars globally, and from one country to another, numbers and volume vary based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch -
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Analysis of Chinese Luxury Consumption and Consumer Behavior
Yabing Li -
Analysis of Chinese Tea Consumption and Consumer Behavior
Sokagnna Tiv -
Analysis of the Consumers Behavior in the Fast-Fashion Industry
Kseniia Nazarina -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Consumer Behavior
ILLIA DIEDUSHEV
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
31. 3. 2022