Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek – Michal Malíček
Michal Malíček
Bakalářská práce
Neuromarketing v rámci fastfoodových značiek
Neuromarketing v rámci fast foodových značek
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje pojem „neuromarketing“ a zabývá se tím, kde se s ním můžeme setkat, jeho výzkumnými metodami a jeho pozitivy a negativy. Pojednává o každodenních rozhodnutích spotřebitele v různých odvětvích a řeší otázku chování spotřebitele při koupi produktů. Dále se zabývá technikami a průzkumem neuromarketingu v rámci gastronomie a restaurací. Zkoumá specifické metody těchto …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the concept of neuromarketing and deals with where we can meet it, its research methods and its positives and negatives. It deals with everyday consumer decisions in various segments and addresses the issue of consumer behavior when buying products. It also deals with techniques and research of neuromarketing within fast food brands and chains. It explores the specific …víceAbstract:
Táto bakalárska práca predstavuje pojem „neuromarketing“ a zaoberá sa tým, kde sa s ním môžeme stretnúť, jeho výskumnými metódami a jeho pozitívami a negatívami. Pojednáva o každodenných rozhodnutiach spotrebiteľa v rôznych odvetviach a rieši otázku správania spotrebiteľa pri kúpe produktov. Ďalej sa zaoberá technikami a prieskumom neuromarketingu v rámci gastronómie a reštaurácií. Skúma špecifické …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.