Optimalizace systému brzd perkusního kladiva – Bc. Radan Komárek
Bc. Radan Komárek
Master's thesis
Optimalizace systému brzd perkusního kladiva
Optimization of the percussive hammer brake system
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací konstrukčního návrhu brzdového systému perkusního kladiva, za účelem zvýšení pevnosti, životnosti, výkonu a úspory hmotnosti. Brzdový systém je součástí perkusního kladiva, vyvinutého v rámci projektu Centrum kompetence drážních vozidel, projekt TA ČR č. TE01020038. Toto perkusní kladivo má v budoucnu sloužit jako zkušební zařízení, pro simulaci rázové zkoušky …moreAbstract:
This thesis deals with the optimization of the design of the braking system percussive hammers, in order to increase the strength, durability, performance and weight savings. The braking system is a part of the percussion hammer, developed under the project Competence Centre in railway project TA CR no. TE01020038. This percussive hammer has subsequently serve as a testing facility for simulating impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Petr Tomek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Komárek, Radan. Optimalizace systému brzd perkusního kladiva. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Road Vehicles
Theses on a related topic
-
Metoda konečných prvků v časové oblasti a její aplikace
Jan Cigánek -
Návrh sedacího prvku do exteriéru
Libor Klimeš -
NÁVRH NÁBYTKOVÉHO PRVKU S VYUŽITÍM MATERIÁLU VYROBENÉHO Z MORSKEJ TRÁVY
Veronika Bellayová -
Stanovení kritických míst konstrukčního prvku motocyklu s využitím MKP a ESPI metody
Jiří Šmach -
Nespojitá Galerkinova metoda, její analýza a implementace do softwaru SfePy
Tomáš ZÍTKA -
Návrh sedacího prvku do interiéru
Petr Humlíček -
Návrh akustického interiérového prvku
Jana Kováčová -
Modelování Diracovy rovnice metodou konečných prvků
Patrick Gono