Optimalizace systému brzd perkusního kladiva – Bc. Radan Komárek
Bc. Radan Komárek
Master's thesis
Optimalizace systému brzd perkusního kladiva
Optimization of the percussive hammer brake system
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací konstrukčního návrhu brzdového systému perkusního kladiva, za účelem zvýšení pevnosti, životnosti, výkonu a úspory hmotnosti. Brzdový systém je součástí perkusního kladiva, vyvinutého v rámci projektu Centrum kompetence drážních vozidel, projekt TA ČR č. TE01020038. Toto perkusní kladivo má v budoucnu sloužit jako zkušební zařízení, pro simulaci rázové zkoušky …viacAbstract:
This thesis deals with the optimization of the design of the braking system percussive hammers, in order to increase the strength, durability, performance and weight savings. The braking system is a part of the percussion hammer, developed under the project Competence Centre in railway project TA CR no. TE01020038. This percussive hammer has subsequently serve as a testing facility for simulating impact …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Petr Tomek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Komárek, Radan. Optimalizace systému brzd perkusního kladiva. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Means: Road Vehicles
Práce na příbuzné téma
-
Metoda konečných prvků v časové oblasti a její aplikace
Jan Cigánek -
Návrh sedacího prvku do exteriéru
Libor Klimeš -
NÁVRH NÁBYTKOVÉHO PRVKU S VYUŽITÍM MATERIÁLU VYROBENÉHO Z MORSKEJ TRÁVY
Veronika Bellayová -
Stanovení kritických míst konstrukčního prvku motocyklu s využitím MKP a ESPI metody
Jiří Šmach -
Nespojitá Galerkinova metoda, její analýza a implementace do softwaru SfePy
Tomáš ZÍTKA -
Návrh sedacího prvku do interiéru
Petr Humlíček -
Návrh akustického interiérového prvku
Jana Kováčová -
Modelování Diracovy rovnice metodou konečných prvků
Patrick Gono