Bc. Radan Komárek

Diplomová práce

Optimalizace systému brzd perkusního kladiva

Optimization of the percussive hammer brake system
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací konstrukčního návrhu brzdového systému perkusního kladiva, za účelem zvýšení pevnosti, životnosti, výkonu a úspory hmotnosti. Brzdový systém je součástí perkusního kladiva, vyvinutého v rámci projektu Centrum kompetence drážních vozidel, projekt TA ČR č. TE01020038. Toto perkusní kladivo má v budoucnu sloužit jako zkušební zařízení, pro simulaci rázové zkoušky …více
Abstract:
This thesis deals with the optimization of the design of the braking system percussive hammers, in order to increase the strength, durability, performance and weight savings. The braking system is a part of the percussion hammer, developed under the project Competence Centre in railway project TA CR no. TE01020038. This percussive hammer has subsequently serve as a testing facility for simulating impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Tomek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Komárek, Radan. Optimalizace systému brzd perkusního kladiva. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla