Marketingové strategie v neziskovém sektoru v Ostravě – Hana MRKVOVÁ
Hana MRKVOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové strategie v neziskovém sektoru v Ostravě
Marketing Strategies within Nonprofit Sector in Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v Ostravě. První dvě kapitoly jsou teoretické. Věnuji se zde historii neziskového sektoru a typickým neziskovým organizacím, jako jsou občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti, nadace a nadační fondy a v neposlední řadě účelová zřízení církví. Druhá kapitola je věnována marketingu a jeho nejdůležitějším pojmům jako jsou marketingová koncepce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies in city Ostrava. First two chapters are theoretical. They are devoted to the history of non-profit sector and to typical non-profit organizations such as civil associations, non-profit organizations, endowments and endowment fonds and last but not least purpose-built foundation of denominations. The second chapter deals with marketing and its most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zveřejnit od: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: RNDr. Vincenc Kopeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRKVOVÁ, Hana. Marketingové strategie v neziskovém sektoru v Ostravě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Obecně prospěšná společnost
Kateřina Paušová -
Návrh strategického plánu obecně prospěšné společnosti Národní centrum nábytkového designu
Martina Jašková -
Návrh mediální kampaň obecně prospěšné společnosti SKOK do života
Michal Steiner -
Národní centrum nábytkového designu – Studie mediální prezentace obecně prospěšné společnosti v rámci neziskového sektoru
Martin Hlavica -
Účetnictví obecně prospěšné společnosti
Ivana Wachalová -
Obecně prospěšná společnost a analýza jejího hospodaření
Marie ŽEMLIČKOVÁ -
Dotace v účetnictví obecně prospěšných společností
Petra Novotná -
Transparentnost obecně prospěšných společností
Tomáš Holec