Hana MRKVOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové strategie v neziskovém sektoru v Ostravě

Marketing Strategies within Nonprofit Sector in Ostrava
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v Ostravě. První dvě kapitoly jsou teoretické. Věnuji se zde historii neziskového sektoru a typickým neziskovým organizacím, jako jsou občanská sdružení, obecně prospěšné společnosti, nadace a nadační fondy a v neposlední řadě účelová zřízení církví. Druhá kapitola je věnována marketingu a jeho nejdůležitějším pojmům jako jsou marketingová koncepce …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategies in city Ostrava. First two chapters are theoretical. They are devoted to the history of non-profit sector and to typical non-profit organizations such as civil associations, non-profit organizations, endowments and endowment fonds and last but not least purpose-built foundation of denominations. The second chapter deals with marketing and its most …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Zveřejnit od: 31. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: RNDr. Vincenc Kopeček, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MRKVOVÁ, Hana. Marketingové strategie v neziskovém sektoru v Ostravě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta