Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu – Ing. Štěpán Chalupa
Ing. Štěpán Chalupa
Doctoral thesis
Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu
Data mining tools use in hospitality and tourism
Abstract:
Tato disertační práce se zaměřuje na problematiku post-hoc segmentace hotelových hostů v sektoru hotelnictví postavenou na behaviorálních datech získaných prostřednictvím metod a nástrojů data miningu. Základní výzkumná otázka je postavena na verifikaci možností využití shlukové analýzy a základních ekonometrických operací pro získání validního popisu chování dílčích segmentů zákazníků ubytovacích …moreAbstract:
This dissertation thesis deals with the post-hoc segmentation of clients in the hospitality industry based on the behavioural data collected using data mining methods and techniques. The general research question and scope of the research are based on the verification of the applicability of the cluster analysis and basic econometric operations within the process of creating an accurate description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2022
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eDi177
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2022
- Supervisor: Lukáš Kopecký
- Reader: Petr Čech, Jan Hán, Dagmar Jakubíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHALUPA, Štěpán. \textit{Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/udanx2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementDoctoral programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační a znalostní management
Theses on a related topic
-
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ -
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská -
Marketing ubytovacích služeb
Jana Vydrová -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Jaroslav Zeman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022
Kohout, J.
19/1/2022