Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu – Ing. Štěpán Chalupa
Ing. Štěpán Chalupa
Disertační práce
Využití nástrojů data miningu v hotelnictví a cestovním ruchu
Data mining tools use in hospitality and tourism
Anotace:
Tato disertační práce se zaměřuje na problematiku post-hoc segmentace hotelových hostů v sektoru hotelnictví postavenou na behaviorálních datech získaných prostřednictvím metod a nástrojů data miningu. Základní výzkumná otázka je postavena na verifikaci možností využití shlukové analýzy a základních ekonometrických operací pro získání validního popisu chování dílčích segmentů zákazníků ubytovacích …víceAbstract:
This dissertation thesis deals with the post-hoc segmentation of clients in the hospitality industry based on the behavioural data collected using data mining methods and techniques. The general research question and scope of the research are based on the verification of the applicability of the cluster analysis and basic econometric operations within the process of creating an accurate description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eDi177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2022
- Vedoucí: Lukáš Kopecký
- Oponent: Petr Čech, Jan Hán, Dagmar Jakubíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuDoktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační a znalostní management
Práce na příbuzné téma
-
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing sdílené ekonomiky v ubytovacích službách
Vojtěch Žižka -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
Marketing ubytovacích služeb
Markéta VURMOVÁ -
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská -
Marketing ubytovacích služeb
Jana Vydrová -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Jaroslav Zeman
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022
Kohout, J.
19. 1. 2022