Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o. – Klára Vokatá
Klára Vokatá
Diplomová práce
Analýza podpory prodeje farmaceutické firmy Novartis s.r.o.
Analysis of promotion activities of pharmaceutical company Novartis s.r.o.
Anotace:
Práce se soustřeďuje na analýzu aktivit podpory prodeje, které jsou směřované jak na farmaceutické distributory jako důležité články na cestě léku k pacientovi, tak na zákazníky, tedy lékárny, a v neposlední řadě také na pacienty. Pozornost je věnována zejména tomu, zda jsou aktivity vhodně zvoleny, aby oslovili potřebné subjekty a byly tak efektivní. Část práce byla také věnována merchandisingu z …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the promotion activities to pharmaceutical distributors which are important part of the chain from producer to consumer, to pharmacies and patient as well. The main goal is to analyse if the activities are used and addressed effectively. There is special part devoted to merchandising in pharmacies because it is important in promotion in the point of purchase.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8990
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Merchandising
Lenka Havelková -
Uplatnění merchandisingu a podpory prodeje
Petra KYRIÁNOVÁ -
Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku
Michal HLADÍK