Využití paměťových strategií ve výuce slovní zásoby – Bc. Štěpánka Klimajová, DiS.
Bc. Štěpánka Klimajová, DiS.
Bakalářská práce
Využití paměťových strategií ve výuce slovní zásoby
Memory strategies used in teaching lexis
Anotace:
Tématem této bakalářské práce jsou paměťové strategie a jejich využití ve výuce slovní zásoby. Osvojení si cizího jazyka je a bylo důležitou dovedností v moderní společnosti. Slovní zásoba se dá učit mnoha způsoby, ale ne všechny mohou být efektivní. V této práci se zaměřuji na vybrané strategie, které prakticky ověřím, a dále zjistím, zda studenti tyto strategie považují za efektivní. V této části …víceAbstract:
This thesis deals with memory-related strategies and their use when teaching lexis. Acquiring a foreign language has always been an important skill in our modern society. There are many ways to teach lexis but not all of them are effective. In my thesis I have selected certain strategies which I am going to verify practically. I am also going to find out if students consider these strategies effective …víceKlíčová slova
strategie učení paměťové strategie motivace slovní zásoba vizuální reprezentace příběhu myšlenková mapa používání fyzického ztvárnění a vjemů seskupování dle kategorií taktilní technika learning strategies memory-related strategies motivation lexis creating mental linkages applying images and sounds reviewing well employing action
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/pxo4h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.
- Oponent: M.A. Leona Máslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení německému jazyku na gymnáziu
Kateřina Lázňovská -
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Fostering learner autonomy: action research
Ivana Juříková