Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR – Jennifer Břečková
Jennifer Břečková
Bakalářská práce
Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR
Consumers' view of companies' activities in the field of CSR
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konceptem CSR z pohledu českých spotřebitelů a jejím cílem je zhodnotit, jak jsou čeští spotřebitelé ochotní podporovat aktivity společensky odpovědných podniků a jak hodnotí ekonomickou, právní, etickou a filantropickou odpovědnost podniků. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první, teoretické kapitole je popsána obecná charakteristika konceptu společenské odpovědnosti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the concept of CSR from the point of view of Czech consumers. Its aim is to evaluate how Czech customers are willing to support activities of socially responsible businesses and how they evaluate economic, legal, ethical and philanthropic corporate responsibility. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes general characteristics of the corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić