Marketingový komunikačný mix vybraného podniku – Nina Karasová
Nina Karasová
Bakalářská práce
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Anotace:
Témou bakalárskej práce je vypracovanie marketingových analýz vybraného podniku SimpleShisha bar. Záverečná práca je rozvrhnutá do teoretickej a praktickej časti. Obsahujezhodnotenie marketingového a komunikačného mixu, spracovanie analýz, vypracovaniemožných východiskových riešení pre podnik a následné navrhnutie možnosti jeho rozvoja aopatrení k jeho dosiahnutiu. V rámci práce nás bude zaujímať názor …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the elaboration of marketing analyzes of a selected companySimple Shisha bar. The final work is divided into theoretical and practical part. The aim of thework is to appraise marketing mix and communicationmix, processing analyzes, elaboration ofpossible initial solutions for the company and subsequent design of the possibility of it isdevelopment and measures to …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Karasová, N.
11. 4. 2022
Tvrzník, P.
10. 5. 2022