Natálie Braunová

Master's thesis

Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu

Using Gamification for Tourist Attractions Marketing
Abstract:
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří …more
Abstract:
The aim of the Master thesis is to design the tourist product with elements of gamification for a chosen tourist attraction in the Czech Republic including its implementation. The project partner is Tachov castle which is situated is the town of the same name in the tourist area of Český les. The theoretical part of the thesis is included in the first three chapters, the chapter number four guarantees …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Tomáš Bakos
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49316