Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu – Natálie Braunová
Natálie Braunová
Master's thesis
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Using Gamification for Tourist Attractions Marketing
Abstract:
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří …moreAbstract:
The aim of the Master thesis is to design the tourist product with elements of gamification for a chosen tourist attraction in the Czech Republic including its implementation. The project partner is Tachov castle which is situated is the town of the same name in the tourist area of Český les. The theoretical part of the thesis is included in the first three chapters, the chapter number four guarantees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49316
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: Tomáš Bakos
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49316
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace ve společnosti OMAX Holding s.r.o.
David Mareš -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Marketing atraktivity cestovního ruchu. Zhodnocení marketingu Zooparku Stěžery.
Kristýna Součková