Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku – Tereza Hadravová
Tereza Hadravová
Bakalářská práce
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Differences in the Perception of Racial Diversity in Commercial Advertising among Consumers in the Czech Republic and Denmark
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou percepce rasové diverzity v komerční reklamě u potenciálních spotřebitelů se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu, avšak ve dvou odlišných geografických a kulturních prostředích. Dále zjišťuje, zda případné sociálně nekorektní užití ovlivňuje nákupní chování těchto jedinců. Současně také objasňuje charakteristiky komerční reklamy a její legislativní zakotvení. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the perception of racial diversity in commercial advertising among potential consumers, focusing on a specific target group, but from two different geographical and cultural environments. It also examines whether socially incorrect use affects the purchasing behaviour of these individuals. It also clarifies the characteristics of commercial advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HADRAVOVÁ, Tereza. \textit{Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/uea7gx/.
Jak správně citovat práci
Hadravová, Tereza. Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
Kristýna Kocfeldová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
Valerija Borisova -
Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období
Jan Vlasák -
Módní editorial - hranice reklamy a umění
Klaudie Moravcová -
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
Abigail Lišková -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman