Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku – Tereza Hadravová
Tereza Hadravová
Bachelor's thesis
Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku
Differences in the Perception of Racial Diversity in Commercial Advertising among Consumers in the Czech Republic and Denmark
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou percepce rasové diverzity v komerční reklamě u potenciálních spotřebitelů se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu, avšak ve dvou odlišných geografických a kulturních prostředích. Dále zjišťuje, zda případné sociálně nekorektní užití ovlivňuje nákupní chování těchto jedinců. Současně také objasňuje charakteristiky komerční reklamy a její legislativní zakotvení. …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the perception of racial diversity in commercial advertising among potential consumers, focusing on a specific target group, but from two different geographical and cultural environments. It also examines whether socially incorrect use affects the purchasing behaviour of these individuals. It also clarifies the characteristics of commercial advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HADRAVOVÁ, Tereza. \textit{Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/uea7gx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hadravová, Tereza. Rozdíly v percepci rasové diverzity v komerční reklamě u spotřebitelů v České republice a v Dánsku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Percepce udržitelnosti na trhu s módou
Kristýna Kocfeldová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Reklama módních světových značek na sociálních sítích
Valerija Borisova -
Módní a obuvnická reklama v Pardubicích v meziválečném období
Jan Vlasák -
Módní editorial - hranice reklamy a umění
Klaudie Moravcová -
Reklama a její vliv v módním časopise v České republice
Abigail Lišková -
Anglicismos en la prensa de moda
Pavla Študentová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman