Roman Goloťuk
Bachelor's thesis
Trendy obchodních strategií ve Škoda Auto
Trends of business strategies in Škoda Auto
Abstract:
V této bakalářské práci se zaměřuji na téma trendů obchodních strategií v podniku v praxi. Analyzuji patřičná prostředí vzhledem k podnikatelskému prostředí, vybrané obchodní strategii a následně srovnávám aktuální situaci konkurence na českém trhu, abych vytvořil několik změn, které dopomohou ke zlepšení vybrané obchodní strategie. V teoretické části zpracovávám teoretická východiska, která ustanovují …moreAbstract:
In this bachelor’s thesis, I focus on the topic of business strategy trends in the company in practice. I analyze appropriate environments concerning the business environment, selected business strategy and then compare the current situation of competition in the Czech market to create several changes that will help improve the selected business strategy. In the theoretical part, I elaborate the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f0z8z/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2019
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Dominika Vodičková -
Obchodní strategie podniku
Jan ŠLEHOVR -
Podniková strategie
Denisa Ottová -
Tvorba obchodní strategie pro vybranou společnost se snowboardovým vybavením
Denisa Pavelková -
Komparace aktivní a pasivní investiční strategie
Tomáš Andelík -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil