Edukační proces v přípravné třídě základní školy – Mgr. Kristina Pudelková
Mgr. Kristina Pudelková
Bachelor's thesis
Edukační proces v přípravné třídě základní školy
The process of education in the preparatory class of primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá edukací žáků v přípravné třídě základní školy. V praktické části je prezentován školní vzdělávací program dané přípravné třídy, rozhovory s pedagogy, ukázka náslechu ve třídě a jsou zde zpracována statistická data týkající se docházky a úspěšnosti žáků z přípravné třídy.Abstract:
My bachelor thesis deals with education of pupils in a preparatory class of primary school. There are presented Educational school programme of preparatory class, talks with teachers, display of observation process in the class and statistical data of pupils from this class presented in a practical part.Kľúčové slová
Vzdělávání školní vzdělávací program přípravná třída základní školy vzdělávací systém předškolní věk dítě se sociálním znevýhodněním školní zralost pedagog Romové Education Educational school programme preparatory class of primary school system of education pre-school age child with social handipac school maturity teacher Romanies
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o8lip/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Methods of Using TPR at Upper-primary School Level
Kalužová Kalužová -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Aktivizační metody hiporehabilitace pro děti se sociálním znevýhodněním
Eva Plchová -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Zaměstnávání lidí se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním jako součást personální strategie
Veronika Krotilová