Ing. Jakub Oth

Bachelor's thesis

Média a nástroje direct marketingu

Direct marketing media and tools
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Média a nástroje direct marketingu se věnuje charakteristice, funkcím a využití těchto médií a nástrojů a jejich začlenění do celkové marketingové komunikace organizace. V teoretické části se práce nejprve zaměřuje na začlenění direct marketingu do marketingového a komunikačního mixu, dále se již zabývá samotným direct marketingem a jeho médii a nástroji, v prvé řadě direct …more
Abstract:
The bachelor thesis titled Direct Marketing Media and Tools deals with the characteristics, functions and utilization of these media and tools and their integration into the overall marketing communication of an organization. The theoretical part of the work first focuses on the integration of direct marketing into the marketing and communication mix, further on it deals with the direct marketing as …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní