Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s. – Bc. Petr Caska
Bc. Petr Caska
Bachelor's thesis
Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.
Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotácia:
V mé bakalářské práci se zabývám analýzou účinnosti stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru BERNARD, a. s. Bakalářská práce se skládá z teoretické a aplikační části. Teoretická část se zabývá základními teoretickými východisky potřebnými pro řešení problematiky, a to marketingem, marketingovým mixem a nástroji marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Aplikační část se zabývá …viacAbstract:
In my thesis, I analyze the effectiveness of current marketing communications of family brewery called BERNARD a.s. This thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with the basic theoretical background needed for solving problems. It deals especially with marketing, marketing mix and marketing communication tools where I used a specialized literature. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zkeyj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedúci: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CASKA, Petr. \textit{Analýza stávající marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard, a.s.}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ueh6wn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků