Bc. Simona Lacinová

Bachelor's thesis

Tvorba marketingového mixu pro konkrétní subjekt

Creation of Marketing Mix for Concrete Sujbect
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix pro konkrétní podnik. Cílem této práce je zjištění součastného stavu marketingového mixu dané cateringové společnosti a popřípadě navrhnout novou marketingovou strategii, která povede k maximalizaci zisku, úplné spokojenosti klienta a rozšíření povědomí o firmě a jejich službách. První a druhá kapitola je úvodem do problematiky marketingového mixu a jsou …more
Abstract:
The theme of the these graduate thesis is a marketing mix for a particular company. The aim of this work is to determine the current state of the marketing mix of the catering company and possibly propose a new marketing strategy that will maximize profits, complete customer satisfaction and expand awareness about the company and their services. The first and second chapter is an introduction to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2011
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jaroslava Holasová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS