Tvorba marketingového mixu pro konkrétní subjekt – Bc. Simona Lacinová
Bc. Simona Lacinová
Bachelor's thesis
Tvorba marketingového mixu pro konkrétní subjekt
Creation of Marketing Mix for Concrete Sujbect
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix pro konkrétní podnik. Cílem této práce je zjištění součastného stavu marketingového mixu dané cateringové společnosti a popřípadě navrhnout novou marketingovou strategii, která povede k maximalizaci zisku, úplné spokojenosti klienta a rozšíření povědomí o firmě a jejich službách. První a druhá kapitola je úvodem do problematiky marketingového mixu a jsou …moreAbstract:
The theme of the these graduate thesis is a marketing mix for a particular company. The aim of this work is to determine the current state of the marketing mix of the catering company and possibly propose a new marketing strategy that will maximize profits, complete customer satisfaction and expand awareness about the company and their services. The first and second chapter is an introduction to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mjpef/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2011
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslava Holasová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LACINOVÁ, Simona. \textit{Tvorba marketingového mixu pro konkrétní subjekt}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ueoznu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Michal Sobotka -
Marketingový mix pro běžeckou organizaci RunCzech
Václav Jindřich -
Marketingový mix pro prodej analytického nástroje
David Štícha -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Tvorba marketingového mixu pro výrobek šetrný k životnímu prostředí
Klára Vosáhlová