Společenská odpovědnost společnosti Hennes & Mauritz – Kateřina Cidlinská
Kateřina Cidlinská
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost společnosti Hennes & Mauritz
Social Responsibility of Hennes & Mauritz Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na sociální odpovědnost firem, konkrétně firmy Hennes&Mauritz a účinnost školení pracovníků na toto téma. V teoretické části se nejprve seznámíme s historií společenské odpovědnosti, její definicí a dalšími pojmy, které s tímto tématem úzce souvisejí. V praktické části jsou detailněji popsány aktivity firmy v oblasti společenské odpovědnosti. Pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the corporate social responsibility, namely the company Hennes&Mauritz and effectiveness of the training of staff on this subject. Firstly, in the theoretical part, the history of social responsibility is introduced, its definition and other terms closely related to the topic. The practical part describes in detail organization's activities in the field of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Oldřich Syrovátka
- Oponent: Lucie Pažoutová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová