Využití technických památek v cestovním ruchu na příkladu Hornického muzea a Landek parku – Kateřina Kotasová
Kateřina Kotasová
Bakalářská práce
Využití technických památek v cestovním ruchu na příkladu Hornického muzea a Landek parku
The useage of the technical monuments for the tourism on the example of the locality Mining museum and Landek park
Anotace:
Práce se zabývá turistickou oblastí Ostravska, která nabízí velký potenciál technických památek, a vyuţitím těchto památek pro účely cestovního ruchu. Práce se opírá o teoretická východiska v oblasti cestovního ruchu, vychází z analýzy významných technických památek, terénního šetření a osobních zkušeností a akčně reaguje na provedené marketingové šetření mezi návštěvníky nejnavštěvovanější technické …víceAbstract:
The work consider by tourist region Ostrava, which offer the big potential of industrial monuments, and by the useage of theese monument for the purposes of tourism. The work is based on theoretical data in the tourism and get away the analysis of significant industrial monument, field investigation among the tourists in Mining museum. On the example of Mining museum and Landek park is displayed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Halina Kotíková
- Oponent: Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTASOVÁ, Kateřina. \textit{Využití technických památek v cestovním ruchu na příkladu Hornického muzea a Landek parku}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ufhml2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Preference návštěvníků přírodních a technických památek v oblasti Beskyd
Barbara Olejníková -
Preference návštěvníků přírodních a technických památek v Moravskoslezském kraji
Kateřina Boháčová -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec
Název
Vložil
Vloženo
Práva