Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením – Bc. Veronika Podhorská
Bc. Veronika Podhorská
Diplomová práce
Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením
Optimization of Online Marketing Strategy for a Sports Retailer
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem na sociálních sítích v prodejně se sportovním vybavením. Hlavním cílem práce je navrhnout takovou strategii, která pomůže prodejně Decathlon Liberec naplnit cíle na Facebooku a Instagramu stanovené social media týmem společnosti. V práci je nejprve uvedeno teoretické vymezení online marketingu s konkrétním zaměřením na sociální sítě a jejich trendy. Teoretická …víceAbstract:
This diploma thesis deals with marketing on social media in a store with sports equipment. The main goal of this thesis is to design a strategy that will help the Decathlon Liberec store to meet the goals set by the social media team on Facebook and Instagram. The thesis first presents the theoretical definition of online marketing with a specific focus on social media and their trends. It also describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podhorská, Veronika. Optimalizace online marketingové strategie obchodu se sportovním vybavením. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva