Žaneta KROČKOVÁ

Bakalářská práce

Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů

The attitudes of the teachers to inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání, konkrétně se zaměřuje na pohled učitelů na inkluzivní formu vzdělávání. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny dokumenty týkající se inkluze ve vzdělávání a to chronologicky dle jejich vzniku. V další kapitole jsou vymezeny základní pojmy týkající se inkluzivního vzdělávání. Třetí kapitola popisuje inkluzi ve vzdělávání, formy …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the problematics of inclusive education, namely teachers to look for an inclusive education. In the first chapter of the theoretical part are defined documents concerning the inclusion in education in chronological order. In the next chapter defined basic concepts relativ to inclusive education. The third chapter describes the inclusion in education, training and work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROČKOVÁ, Žaneta. Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta