Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů – Žaneta KROČKOVÁ
Žaneta KROČKOVÁ
Bakalářská práce
Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů
The attitudes of the teachers to inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání, konkrétně se zaměřuje na pohled učitelů na inkluzivní formu vzdělávání. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny dokumenty týkající se inkluze ve vzdělávání a to chronologicky dle jejich vzniku. V další kapitole jsou vymezeny základní pojmy týkající se inkluzivního vzdělávání. Třetí kapitola popisuje inkluzi ve vzdělávání, formy …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problematics of inclusive education, namely teachers to look for an inclusive education. In the first chapter of the theoretical part are defined documents concerning the inclusion in education in chronological order. In the next chapter defined basic concepts relativ to inclusive education. The third chapter describes the inclusion in education, training and work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Irena Plevová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KROČKOVÁ, Žaneta. Inkluzivní forma vzdělávání pohledem učitelů. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ