Markéta Dřímalová

Bachelor's thesis

The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region

The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of direct selling on geriatric shopping behaviour in the Moravian-Silesian region. The whole thesis is divided into two parts. The first, theoretical part, describes senior citizens as customers, market segmentation, elements of communication mix, trends in direct selling and marketing research. The second, analytical part, presents the quantitative research …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem osobního prodeje a jeho vlivu na nákupní chování seniorů v Moravskoslezském kraji. Celé dílo je rozděleno do dvou částí, první teoretická část popisuje seniora jako zákazníka, segmentaci trhu, nástroje komunikačního mixu, trendy v osobním prodeji a marketingový výzkum. Druhá analytická část prezentuje kvantitativní výzkum prováděný pomocí dotazníkového šetření …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dřímalová, Markéta. The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration