Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy – Bc. Kateryna Bohun
Bc. Kateryna Bohun
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Marketing communication in banking: new trends
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání marketingové komunikace na bankovním trhu v České republice. Cílem bakalářské práce je identifikace specifika marketingové komunikace bankovního sektoru a vymezení aktuálních trendů, které se používají v marketingu na daném trhu.Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the study of marketing communication in the banking market in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to identify the specifics of marketing communication in the banking sector and to define current trends that are used in marketing in the market.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h61nf/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.
Markéta DOLANSKÁ -
Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank
Jan Holek -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR
Monika Heřmánková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová