Bc. Kateryna Bohun

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy

Marketing communication in banking: new trends
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání marketingové komunikace na bankovním trhu v České republice. Cílem bakalářské práce je identifikace specifika marketingové komunikace bankovního sektoru a vymezení aktuálních trendů, které se používají v marketingu na daném trhu.
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the study of marketing communication in the banking market in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to identify the specifics of marketing communication in the banking sector and to define current trends that are used in marketing in the market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication