Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy – Bc. Kateryna Bohun
Bc. Kateryna Bohun
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Marketing communication in banking: new trends
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje zkoumání marketingové komunikace na bankovním trhu v České republice. Cílem bakalářské práce je identifikace specifika marketingové komunikace bankovního sektoru a vymezení aktuálních trendů, které se používají v marketingu na daném trhu.Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the study of marketing communication in the banking market in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to identify the specifics of marketing communication in the banking sector and to define current trends that are used in marketing in the market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h61nf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingový přístup k internetovému bankovnictví
David Černohorský -
Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s.
Markéta DOLANSKÁ -
Uživatelské testování internetového bankovnictví vybraných bank
Jan Holek -
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Marketingové komunikace v bankovnictví v ČR
Monika Heřmánková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová